Даниела Стојановска: Задачи од отворен тип во наставата по математика / Математички омнибус, ИМ при ПМФ, УКИМ, Скопје
За да ги стимулираме учениците да разрешуваат математички проблеми, неопходно е да ги замениме задачите од затворен, со задачи од отворен тип.
Неопходно е барањата на наставникот, учениците да пресметаат, решат, одредат ида применат алгоритам, да ги замениме со барања учениците да увидат, размислат, поврзат, препознаат математички елементи и да образложат...
Повеќе на:
Неопходно е барањата на наставникот, учениците да пресметаат, решат, одредат ида применат алгоритам, да ги замениме со барања учениците да увидат, размислат, поврзат, препознаат математички елементи и да образложат...
Повеќе на:
Comments
Post a Comment