Skip to main content

Даниела Стојановска: Задачи од отворен тип во наставата по математика / Математички омнибус, ИМ при ПМФ, УКИМ, Скопје


   За да ги стимулираме учениците да разрешуваат математички проблеми, неопходно е да ги замениме задачите од затворен, со задачи од отворен тип.
   Неопходно е барањата на наставникот, учениците да пресметаат, решат, одредат ида применат алгоритам, да ги замениме со барања учениците да увидат, размислат, поврзат, препознаат математички елементи и да образложат...
 Повеќе на:
 

Comments

Став 119 - Даниела Стојановска: Реформа на образовен систем е процес, а не настан

Професионално портфолио: Даниела Стојановска, наставник - ментор

  За свет во кој луѓето се охрабруваат да размислуваат и да зборуваат за себе:

Накратко за: Подобрување на квалитетот на севкупното живеење

        Постигања во подобрување на квалитетот на севкупното живеење, со унапредување на науката и иновативноста во воспитно-образовниот процес, базирани на принципите на квалитет, економичност и граѓанска одговорност...