Даниела Стојановска: Наколку стратегии за мотивирање на учениците за учење математика/Математички омнибус, ИМ при ПМФ, УКИМ, Скопје
Мотивацијата за учење не е индивидуална карактеристика со која ученикот доаѓа на училиште, или пак карактеристика која ученикот ја поседува или не. Напротив, мотивацијата ја гради и развива наставникот со своето однесување на наставниот час, со кое дава свое обележје на процесот на реализацијана наставната материја.
Мотивацијата има дава цел и насока на амбициите и потребите, односно го дефинира севкупното однесување на ученикот. Наставникот може да ја зголеми внатрешната мотивација на ученикот, да ја потисне неговата жед за знаење и учење...
Повеќе на:
http://im-pmf.weebly.com/uploads/5/8/9/8/58988609/2_daniela_stojanovska-2020.pdf
Повеќе на:
http://im-pmf.weebly.com/uploads/5/8/9/8/58988609/2_daniela_stojanovska-2020.pdf
Comments
Post a Comment