Skip to main content

Даниела Стојановска: Наколку стратегии за мотивирање на учениците за учење математика/Математички омнибус, ИМ при ПМФ, УКИМ, Скопје


   Мотивацијата за учење не е индивидуална карактеристика со која ученикот доаѓа на училиште, или пак карактеристика која ученикот ја поседува или не. Напротив, мотивацијата ја гради и развива наставникот со своето однесување на наставниот час, со кое дава свое обележје на процесот на реализацијана наставната материја.
   Мотивацијата има дава  цел и насока на амбициите и потребите, односно го дефинира севкупното однесување на ученикот. Наставникот може да ја зголеми внатрешната мотивација на ученикот, да ја потисне неговата жед за знаење и учење...
 Повеќе на:
 http://im-pmf.weebly.com/uploads/5/8/9/8/58988609/2_daniela_stojanovska-2020.pdf 

Comments

Став 119 - Даниела Стојановска: Реформа на образовен систем е процес, а не настан

Професионално портфолио: Даниела Стојановска, наставник - ментор

  За свет во кој луѓето се охрабруваат да размислуваат и да зборуваат за себе:

Накратко за: Подобрување на квалитетот на севкупното живеење

        Постигања во подобрување на квалитетот на севкупното живеење, со унапредување на науката и иновативноста во воспитно-образовниот процес, базирани на принципите на квалитет, економичност и граѓанска одговорност...