Skip to main content

Даниела Стојановска: Интерактивни алатки во наставата по математика / Математички омнибус, ИМ при ПМФ, УКИМ, Скопје


    Современите образовни текови ја менуваат улогата на наставникот, од традиционален предавач во класична училница, до ментор во атмосфера на ученичка интеракција.
   Наставникот ги води учениците низ самостојни истражувања, им овозможува да користат повеќе извори на знаења: ликовниметафори, графички симболи и информациско - комуникативна технологија...
 Повеќе на:
 http://im-pmf.weebly.com/uploads/5/8/9/8/58988609/12_daniela_stojanovska__sec_.pdf



Comments

Став 119 - Даниела Стојановска: Реформа на образовен систем е процес, а не настан

Професионално портфолио: Даниела Стојановска, наставник - ментор

  За свет во кој луѓето се охрабруваат да размислуваат и да зборуваат за себе:

Накратко за: Подобрување на квалитетот на севкупното живеење

        Постигања во подобрување на квалитетот на севкупното живеење, со унапредување на науката и иновативноста во воспитно-образовниот процес, базирани на принципите на квалитет, економичност и граѓанска одговорност...